Klantenservice
Voor al uw vragen kunt u bij onze klantenservice terecht. Heeft u een vraag? Stuur ons een e-mail en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Contactgegevens
POTTERIE MORI
Woning - tuin decoratie
Frans Dam/Jessica Derks
Hoelmerkruisweg 2
1778 JL Westerland – Wieringen
Tel: 0227 593846
e-mail: info@potteriemori.nl
BTWnr: NL002090948B26
KvK: 37039524
Bankrekening: NL10 INGB 0006 9341 76
1. Bestellen
2. Bezorgen en verzending
3. Betalen
4. Retourneren en service
5. Garantie en defecten
1. Bestellen
Producten bestellen gaat bij onze webwinkel heel makkelijk. Het bestelproces bestaat uit de volgende stappen:
Stap 1. Winkelwagen
- Ga naar het product van u keuze
- Je bent nu in het winkelwagentje van de webwinkel. In het winkelwagentje kunt u nog het aantal artikelen wijzigen. Ook kun u verder gaan met winkelen en artikelen toevoegen en verwijderen.
- Als je klaar bent met winkelen kun je op de knop bestelling afronden klikken.
Stap 2. Adresgegevens
Om de bestelling te kunnen verwerken, word u gevraagd om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Ook vragen wij u om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van onze webwinkel. Deze persoonlijke gegevens worden altijd door ons beschermd en vertrouwelijk behandeld.
Stap 3. Besteloverzicht
Bij deze stap vindt u het besteloverzicht en kunt u het overzicht van bestelde producten inzien. Ook staan hier nog een keer de persoonlijke gegevens en kunt u controleren of deze gegevens juist zijn. Als alle gegevens juist zijn kunt u verder gaan door op de knop 'ga naar betalen' te klikken. Nu kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen en wordt u doorverwezen naar de gewenste betaalmethode.
Stap 4. Bestel
Nadat u betaald heeft keert u terug naar onze webwinkel om de bestelling af te ronden. U ontvangt direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin staat uw bestelnummer en een overzicht van de bestelling.
Op al onze producten zijn de algemene voorwaarden van Potteriemori van toepassing.
2. Bezorgen en verzending
Wanneer en hoe wordt mijn bestelling bezorgd? Wij streven ernaar om producten na bestelling binnen twee werkdagen bij de klant te bezorgen. De bestelling wordt verstuurd door Post NL, een betrouwbare bezorgservice.
Niet thuis bij bezorging pakket
Niemand thuis? Dan geeft PostNL het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. PostNL laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Goed om te weten:
Goed om te weten: PostNL bewaard je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengen zij het terug naar de afzender.
Betaal ik verzendkosten?
Voor bestellingen tot 23 kg in Nederland zijn de verzendkosten € 5,95.
Voor bestellingen tot 23 kg naar België zijn de verzendkosten € 8,95.
Voor bestellingen tot 20 kg naar Duitsland zijn de verzendkosten € 10,95.
Voor bestellingen tot 20 kg naar Frankrijk zijn de verzendkosten € 19,75.
3. Betalen
Op welke manier kan ik betalen?
Doordat wij gebruik maken van Mollie kunt u op veel verschillende manieren betalen. Mollie is de ideale internetkassa voor onze webwinkel.
Betalen via IDEAL
De meest gebruikte betaalwijze via het internet is IDEAL. Met iDEAL kun u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen de vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is veilig en gemakkelijk. U kunt gebruik maken van iDEAL wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
4. Retourneren en service
Retourneren
Wanneer uw product niet aan de verwachtingen voldoet kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden, de retourzending via info@potteriemori.nl bij ons aanmelden. Vermeldt uw naam en ordernummer bij uw retour aanmelding.
Nadat u uw retour zending heeft aangemeld, heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Na het ontvangst van het retour hebben wij uiterlijk 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten.
Indien een deel van de bestelling retour wordt gestuurd, dan wordt alleen het bedrag van het product(en) terug betaald.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen via info@potteriemori.nl
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een bepaald product? Stuur dan een mail naar info@potteriemori.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen uw klacht af te handelen.
5. Garantie en defecten
Ik heb een defect artikel. Wat moet ik doen?
Heeft u een product ontvangen dat kapot is? Neem dan direct na ontvangst (binnen 48 uur) contact met ons op via e-mail info@potteriemori.nl. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op. Voor een snelle afhandeling vragen we u ook het bestelnummer door te geven.
Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wettelijke regelgeving en de algemene voorwaarden van de Kamer van Koophandel.
Garantie
Op de door de webshop geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door onze fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per product. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering.
De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.