Potteriemori | decoratie voor huis en tuin

Klantenservice

Voor al uw vragen kunt u bij onze klantenservice terecht.  Heeft u een vraag? Stuur ons een e-mail en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Contactgegevens 

POTTERIE MORI
Woning - tuin decoratie

Frans Dam/Jessica Derks 
Hoelmerkruisweg 2 
1778 JL Westerland – Wieringen
Tel: 0227 593846
e-mail: info@potteriemori.nl

BTWnr: NL1871.51.283
KvK: 37039524
Bankrekening: NL10 INGB 0006 9341 76

1. Bestellen
2. Bezorgen en verzending
3. Betalen
4. Retourneren en service
5. Garantie en defecten


1. Bestellen

Producten bestellen gaat bij onze webwinkel heel makkelijk. Het bestelproces bestaat uit de volgende stappen: 

  Stap 1. Winkelwagen
- Ga naar het product van u keuze
- Je bent nu in het winkelwagentje van de webwinkel. In het winkelwagentje kunt u nog het aantal artikelen wijzigen. Ook kun u verder gaan met winkelen en artikelen toevoegen en verwijderen. 
- Als je klaar bent met winkelen kun je op de knop bestelling afronden klikken.  

  Stap 2.  Adresgegevens
Om de bestelling te kunnen verwerken, word u gevraagd om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Ook vragen wij u om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van onze webwinkel.  Deze persoonlijke gegevens worden altijd door ons beschermd en vertrouwelijk behandeld. 

  Stap 3. Besteloverzicht
Bij deze stap vindt u het besteloverzicht en kunt u het overzicht van bestelde producten inzien. Ook staan hier nog een keer de persoonlijke gegevens en kunt u controleren of deze gegevens juist zijn.  Als alle gegevens juist zijn kunt u verder gaan door op de knop 'ga naar betalen' te klikken. Nu kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen en wordt u doorverwezen naar de gewenste betaalmethode. 

  Stap 4. Bestel
Nadat u betaald heeft keert u terug naar onze webwinkel om de bestelling af te ronden. U ontvangt direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin staat uw bestelnummer en een overzicht van de bestelling.

Op al onze producten zijn de algemene voorwaarden van Potteriemori van toepassing. 

2. Bezorgen en verzending
Wanneer en hoe wordt mijn bestelling bezorgd? Wij streven ernaar om producten na bestelling binnen twee werkdagen bij de klant te bezorgen.  De bestelling wordt verstuurd door Post NL, een betrouwbare bezorgservice.

  Betaal ik verzendkosten? 
Voor bestelling tot 30 kg wordt € 5,95 verzendkosten in rekening gebracht. 
Voor bestelling naar België en Duitsland zijn de verzendkosten € 8,95.

3. Betalen
Op welke manier kan ik betalen? 
Doordat wij gebruik maken van Mollie  kunt u op veel verschillende manieren betalen. Mollie  is de ideale internetkassa voor onze webwinkel.  

  Betalen via IDEAL
De meest gebruikte betaalwijze via het internet is IDEAL. Met iDEAL kun u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen de vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is veilig en gemakkelijk.  U kunt gebruik maken van iDEAL wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank. 

4. Retourneren en service 

  Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 7 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Bij onze webwinkel is het mogelijk om een artikel te ruilen of te retourneren. Bij het retourneren is van belang dat het product compleet is, onbeschadigd, niet gebruikt en –indien redelijke wijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. 

Na ontvangst en controle van uw retourzending,maken wij, mits onbeschadigd, het aankoopbedrag over op uw bankrekening.
(retourverzendkosten zijn voor rekening van de klant). 

  Hoe kan ik een artikel retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen via info@potteriemori.nl

  Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over  een bepaald product? Stuur dan een mail naar info@potteriemori.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen uw klacht af te handelen.

5. Garantie en defecten

  Ik heb een defect artikel. Wat moet ik doen? 
Heeft u een product ontvangen dat kapot is? Neem dan direct na ontvangst (binnen 48 uur) contact met ons op via e-mail info@potteriemori.nl.  Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op. Voor een snelle afhandeling vragen we u ook het bestelnummer door te geven.

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wettelijke regelgeving  en de algemene voorwaarden van de Kamer van Koophandel.  

  Garantie
Op de door de webshop geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door onze fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per product. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering.
De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.